نیکان تهویه

نیکان تهویه

فروش انواع برج خنک کننده

شماره تماس با دفتر

۰۲۱55821381

آدرس دفتر ما

تهران، انتهای بزرگراه نواب

برج خنک کننده جریان اجباری

دسته بندی مقالات

تهران، انتهای بزرگراه نواب نازی آباد

09120751539

شنبه تا پنج شنبه 9 تا 17

برج خنک کننده جریان اجباری
240
18/03/2020
rayan

برج خنک کننده جریان اجباری

یکی از انواع برج خنک کننده جریان مکانیکی , برج خنک کننده جریان اجباری می باشد که در این نوع کولینگ تاور در قسمت ورودی هوا , فن تعبیه شده است  و هوا را به درون برج خنک کننده می کشد. فن برج خنک کن جریان اجباری به خاطر نیاز به فشار استاتیکی بالا معمولا از نوع سانتریفیوژ است ولی در برج های خنک کننده بزرگ فن های محوری بزرگ جهت به جریان انداختن هوابه کار گرفته می شوند . در این نوع برج خنک کننده فن و الکتروموتور به راحتی در دسترس است ، سرویس آن به راحتی انجام می شود و همچنین در معرض بخار آب و مواد شیمیایی خارج شده از برج خنک کن قرار نمی گیرد.

برج خنک کننده جریان اجباری
برج خنک کننده جریان اجباری

برای تحویل فوری برج خنک کننده با ما تماس حاصل فرمایید ۰۹۱۲۰۷۵۱۵۳۹

ویژگی های کولینگ تاور جریان اجباری

کولینگ تاور جریان اجباری در ابعاد بزرگ معمولا از جنس بتن ساخته می شوند و و همچنین کولینگ تاور جریان اجباری در سازه های کوچکتر معمولا از جنس فلز ساخته میشود. این نوع کولینگ تاور برای اکثر صنایع مناسب است و همچنین از لحاظ ساخت اقتصادی می باشد. برج خنک کننده جریان اجباری بزرگ مورد استفاده در صنایع بر اساس نیاز های کاربری طراحی و ساخته می شود.

کولینگ تاور جریان اجباری
کولینگ تاور جریان اجباری

روش کار کولینگ تاور جریان اجباری

آب از طریق لوله ورودی به برج خنک کننده وارد می شود و به وسیله نازل ها به سمت پایین بروی پکینگ ها پاشیده می شود و همزمان هوا به وسیله فن به داخل برج دمیده می شود و به سمت بالا حرکت کرده با آب تماس می یابد. انتقال حرارت و جرم میان آب و هوا صورت گرفته و آب خنک می شود. سپس هوا از قسمت بالای دستگاه خارج می شود.

برج خنک کن جریان اجباری را می توان هم به صورت برج خنک کننده جریان متقاطع و هم به صورت برج خنک کننده جریان مخالف ساخت. این نوع کولینگ تاور ها از ابعاد کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ ساخته می شوند و در صنایع مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرند.

قطعات برج خنک کننده جریان اجباری :

سازه اصلی
فن و الکتروموتور
پکینگ
قطره گیر
سیستم توزیع آب
حوضچه

برای تحویل فوری برج خنک کننده با ما تماس حاصل فرمایید ۰۹۱۲۰۷۵۱۵۳۹

برج خنک کننده جریان مکانیکی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *